زیرساخت شبکه های کامپیوتری

راه اندازی زیر ساخت شبکه های کامپیوتری

زیرساخت شبکه های کامپیوتری

راه اندازی زیر ساخت شبکه های کامپیوتری

همکاری VMware با Microsoft در کنفرانس Dell Technologies World

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳ ق.ظ

VMware و Microsoft اعلام کردند که با یکدیگر همکاری خواهند کرد و در کنفرانس Dell Technologies World در لاس وگاس یک زیرساخت VMware Cloud پشتیبان شده را ارائه خواهد داد که به صورت کاملا بومی روی Microsoft Azure عرضه می شود. همانطور که می دانید VMware یک ارائه دهنده شناخته شده در خدمات مجازی سازی می باشد. آن ها حتی در حال حاضر یک محصول مشابه را از طریق Amazon Web Services ارائه می دهند. سرویس های جدید نه تنها در همکاری با مایکروسافت، بلکه با شرکای VMware Cloud Verified CloudSimple و Virtustream (یک شرکت Dell Technologies) توسعه یافتند.

VMware Collaborates with Microsoft 

 

برای خواندن ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. با ما همراه باشید.

راهکارهای جدید Azure VMware بر روی VMware Cloud Foundation ساخته شده است – که ارائه جامعی از نرم افزارهای تعریف شده محاسباتی، ذخیره سازی، شبکه سازی و مدیریت را می دهد. راهکارهای Azure VMware که از migrate کردن ، گسترش دادن و اجرای بارهای کاری موجود VMware در محیط های داخلی به Azure را پشتیبانی می کند به بازسازی دوباره برنامه ها و عملیات ها نیاز ندارد. Dell بر این باور است که این سرویس به ویژه برای مشتریانی که مایل به migrate کردن برنامه ها به خارج از محیط های داخلی هستند و یا خواهان گسترش دیتاسنتر خود می باشند مفید است.

علاوه بر این، مشتریان Microsoft 365 و VMware Workspace ONE قادر خواهند بود تا Office 365 را بر روی Device ها از طریق cloud-based integration با Microsoft Intune و Azure Active Directory مدیریت کنند.

به عنوان بخشی از این توافقنامه، VMware قابلیت های دسکتاپ مجازی ویندوزهای مایکروسافت را گسترش خواهد داد تا مشتریان را قادر به استفاده از VMware Horizon Cloud در Microsoft Azure نماید. پیش بینی می شود که قابلیت های اولیه به عنوان یک پیش نمایش در پایان سال میلادی 2019 در دسترس خواهد بود.

مایکروسافت اخیرا به مشتریان اطلاع از Windows Virtual Desktop داده است و همینطور وعده به ارائه چندین جلسه برای کارازمودگی ویندوز 10 ، بهینه سازی Office 365 ProPlus و پشتیبانی از دسکتاپ ها و برنامه های کاربردی (Windows Server Remote Desktop Services (RDS داده است.

منبع خبر : فاراد سیستم

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳ ق.ظ
  • محمد رضا دانایی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی